Lody i popcorn dla psów dały jej biznesowy sukces

Poleć znajomemu Wydrukuj artykuł Subskrbcja RSS
2017-01-09

Miłośnicy psów są w stanie zrobić bardzo wiele, by zadowolić swoje czworonogi. Czasamizamiłowanie do swojego pupila staje się impulsem do uruchomienia własnego biznesu. Takbyło w przypadku Marie Sawle, która z powodzeniem sprzedaje lody dla psów.


 


Pomysł namrożone przysmaki dla psów podsunął jej...ukochany labrador Billy. - Jednym z ulubionych jego smakołyków były lody, ale jako dietetyk wiedziałam, że mogą być szkodliwe dla układu pokarmowego psa – mówi Marie. Tak zrodziła się idea produkcji lodów pod marką Billy+Margot. Firma wystartowała w marcu 2012 roku i szybko okazało się, że chętnych na niecodzienne przysmaki nie brakuje. Brak barwników i konserwantów był ważnym argumentem dla potencjalnych klientów. W ciągu pierwszych czterech miesięcy mimo niesprzyjającej pogody udało się sprzedać 30 tys. opakowań.

 

 

Produkty firmy uzyskały tytuł „Produkt roku dla psów” w Wielkiej Brytanii, a grono hurtowników chcących je mieć w swojej ofercie szybko się powiększało. Potwierdzeniem słusznego kierunku biznesu był udział Marie w programie Dragons Den, który zakończył się pozyskaniem inwestorów. Kapitał i eksperckie wsparcie doświadczonych przedsiębiorców pozwoliły rozwinąć firmę i wprowadzić takie produkty jak: pop corn czy dziczyznę dla psów. Charakterystyczne, czarne opakowania Billy+Margot można dziś spotkać w sklepach zoologicznych, centrach ogrodniczych i supermarketach.

 

 

Marie przekonuje, że jednym zważnych elementów sukcesu jest pilnowanie kosztów. Biuro Billy+Margot wciąż mieści się wdomu Marie a produkcja i dystrybucja w dużym stopniu zlecana jest podmiotom zewnętrznym. - Rozwijanie firmy to bardzo ciężka praca, ale niezwykle satysfakcjonująca.Zawsze chciałem być swoim własnym szefem – mówi pomysłodawczyni firm.

 

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

 

Komentarze
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Treść
Nick
Przepisz kod z obrazka

Kto mówi sieje, kto słucha zbiera

Pitagoras
Pit 2016

Czy wiesz, że...?

60 proc. kupujących w sklepach internetowych oraz na aukcjach stanowią mężczyźni
POLECAMY
20 najdroższych domen na świecie w roku 2016
Właściciela zmieniły m.in.: Broker.com, Rate.com i Quick.com.

Bonnier Business Polska