23 letni student zarabia sprzedając powietrze w puszce

Poleć znajomemu Wydrukuj artykuł Subskrbcja RSS
2016-12-21

23 letni student Antoine Deblay wpadł na pomysł jak sprzedawać świeże powietrze. Młody biznesmen wykorzystał fakt, że nazwę miejscowości Montcuq satyrycy zmieniali na "moncul", co w tłumaczeniu oznacza "mój tyłek".

 

Bazując na grze słów pomysłodawca stworzył puszki Air de Montcuq. Opakowanie powietrza kosztuje 5 euro i jak zapewnia Antoine zawiera 250 ml wysokiej jakości produktu. Ekologów uspokaja z przymrużeniem oka, że zawartość puszki jest w 100 proc. organiczna, a działalność nie wpływa negatywnie na środowisko. - Nasze zbiory ograniczamy do 10 litrów powietrza tygodniowo – żartuje Antoine.Cała firma mieści się w studenckim mieszkaniu. - Sam zamawiam puszki, naklejam etykiety i pakuję. Jestem jednocześnie na produkcji, zajmuję się marketingiem i odpowiadam za obsługę klientów – śmieje się.

 

Początkowo sprzedawał puszki z powietrzem wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej. Obecnie nietypowy produkt można także kupić w sklepach z pomysłami na prezent oraz biurach turystycznych regionu. Wciąż jednak 70 proc. sprzedaży puszek generowanych jest w sieci. Klientami są osoby, które kilka euro płacą wyłącznie dla żartu, jak również turyści szukający pamiątki z wizyty w malowniczej okolicy.

 

 

Osoby szukające pomysłu na biznes mogą rozważyć czy w Polsce nie ma miejsca na podobne puszki z powietrzem z Zakopanego, Kołobrzegu czy Świnoujścia.

 

Kiedyś informowaliśmy o podobnym pomyśle na biznes. Firma sprzedaje tęskniącym za krajem emigrantom irlandzką ziemię. Przeczytaj o tym pomyśle.

 

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

 

Komentarze
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Treść
Nick
Przepisz kod z obrazka

Kto mówi sieje, kto słucha zbiera

Pitagoras
Pit 2016

Czy wiesz, że...?

Według raportu Banku Światowego Doing business 2008 kraje, w których najłatwiej prowadzić biznes to Singapur, Nowa Zelandia, Stany Zjednoczone, Hongkong i Dania
POLECAMY
20 najdroższych domen na świecie w roku 2016
Właściciela zmieniły m.in.: Broker.com, Rate.com i Quick.com.
Lody i popcorn dla psów dały jej biznesowy sukces
Pomysł na mrożone przysmaki podsunął jej...ukochany labrador.
Pomysł na biznes: kieszonkowa chłodziarka na napoje
Klient może dłużej cieszyć się zimną zawartością puszki lub butelki.
Zegar sklepowy liczący fanów na Facebooku
Liczbą fanów na profilu można się także pochwalić w „realu”.

Bonnier Business Polska