Polka sprzedaje ochraniacze na obcasy do jazdy samochodem

Poleć znajomemu Wydrukuj artykuł Subskrbcja RSS
2016-12-05

Panie, które dużą część czasu spędzają za kierownicą prędzej czy później borykają się z problemem zniszczonych butów. Prosty sposób na otarte czy zabrudzone w wyniku jazdy obuwie znalazła Małgorzata Nowowiejska. 

 


 

Bizneswoman wymyśliła i opatentowała ochraniacze na piętę i obcas skutecznie chroniące buty podczas prowadzenia pojazdu. - Światła myśl zaświtała mi na myjni samochodowej, gdzie rozmawiałam z pewnym sympatycznym panem. Tematem rozmowy były właśnie zniszczone w czasie jazdy buty. Po przyjeździe do domu szkicowałam, rysowałam, a potem wykonałam w materiale mój pierwszy, ale już działający prototyp – opowiada założycielka firmy.

 

 

Przez trzy tygodnie jeździła w nowym ochraniaczu, testując jego skuteczność. Udane testy potwierdziły słuszny kierunek dlatego w 2010 roku Pani Małgorzata założyła firmę ChronButwAucie.pl. Sprzedaż ochraniaczy prowadzona jest głównie w Polsce, ale zdarzająsię zamówienia z takich krajów jak: Australia czy USA. Odbiorcami produktów są głównie kobiety oraz butiki obuwnicze. Cieszy nas fakt, że wśród klientów jest coraz więcej mężczyzn– mówi założycielka firmy. W przyszłości Małgorzata Nowowiejska chciałaby sprzedawać ochraniacze także na stacjach benzynowych. Przeczytaj także:

 

- Dwóch Polaków sprzedaje gry planszowe na cały świat

- Polak stworzył erotyczną zabawkę dla par. Podbije rynek?

 

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

 

Komentarze
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Treść
Nick
Przepisz kod z obrazka

Menedżerowie muszą być postrzegani jako ludzie uczciwi, nowocześni, znający swą pracę i wstający z łóżka wczesnym rankiem

Lord Sieff
Pit 2016

Czy wiesz, że...?

W Polsce już 10 procent ogólnych wydatków na reklamę trafia do internetu. Znaleźliśmy się pod tym względem na 7. miejscu w Europie
POLECAMY
20 najdroższych domen na świecie w roku 2016
Właściciela zmieniły m.in.: Broker.com, Rate.com i Quick.com.
Lody i popcorn dla psów dały jej biznesowy sukces
Pomysł na mrożone przysmaki podsunął jej...ukochany labrador.
Pomysł na biznes: kieszonkowa chłodziarka na napoje
Klient może dłużej cieszyć się zimną zawartością puszki lub butelki.
Zegar sklepowy liczący fanów na Facebooku
Liczbą fanów na profilu można się także pochwalić w „realu”.

Bonnier Business Polska