Zegar sklepowy liczący fanów na Facebooku
Coraz trudniej znaleźć firmę, która nie byłaby obecna na Facebooku. Fanpage na popularnym serwisie społecznościowym staje się nieodzownym narzędziem komunikacji i budowania wizerunku. Za sprawą urządzenia Fliike liczbą fanów na profilu można się także pochwalić w „realu”.
Zegar stworzony przez firmę Smirrl na bieżąco wyświetla liczbę fanów na Facebooku. Wystarczy podłączyć urządzenie do prądu i aktywować aplikację, by ustawiony na witrynie sklepowej zegar pokazywał aktualną liczbę fanów. – Pomysł powstał po dyskusji, w jaki możemy wnieść sieci społecznościowe do świata realnego, aby pomóc firmom w komunikacji online i offline – mówią pomysłodawcy, Gauthier Nadaud, Raphael Pluvinage oraz RomainCochet.
Za sprawą ich wynalazku osoby nieprzekonane do internetowych nowinek otrzymują silny argument na rzecz posiadania profilu na Facebooku. Grono klientów jest bardzo zróżnicowane. Od sklepów wzbogacających swoje witryny zegarem Fliike, przez firmy usługowe i produkcyjne aż po instytucje publiczne. Sprzedawane w cenie 400 dol. urządzenie zostało wysłane już do przeszło 50 krajów na wszystkich kontynentach.
Grzegorz Marynowicz
Bankier.pl
-
„Naszym największym biznesem jest EKIPA Management, która zajmuje się rynkiem influencerów” – Łukasz Wojtyca, prezes zarządu EKIPA Holding
-
Franczyza – czym jest i jak działa? Zalety i wady prowadzenia biznesu w tym modelu
-
Spółka z o.o. – czy warto ją założyć? Zalety i wady firmy z ograniczoną odpowiedzialnością
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet