Ranking kont firmowych Ranking kont osobistych

Wpadli na pomysł, jak ogolić klientów

Zawód golibrody praktycznie wymarł, ale to nie oznacza, że na tym rynku nie ma biznesowej przestrzeni do zagospodarowania. W Stanach Zjednoczonych zrodził się pomysł, który swoją ofertę kieruje wyłącznie do brodaczy. 


foto: thebeardbro.com

Znajdź potrzebę lub problem a następnie zaproponuj jego rozwiązanie. To najbardziej klasyczna definicja biznesu, która bardzo dobrze pasuje do firmy Beard Bro LLC. Jej założyciele swoją niszę znaleźli na rynku produktów dla osób noszących brody. Stworzony przez nich gadżet to grzebień, który pozwala na precyzyjne golenie. Wszystko za sprawą kształtu grzebienia umożliwiającego nadawanie zarostowi najróżniejszych wzorów. 

Produkt dostępny jest w kolorze niebieskim i szarym. Cena gadżetu Beard Bro to 14,99 dolarów. Pomysłodawcy przyrządu zarabiają także na olejkach i innych produktach do pielęgnacji brody. 

Grzegorz Marynowicz

Bankier.pl

Administratorem Twoich danych jest Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Twoje dane będą przetwarzane w celu zamieszczenia komentarza oraz wymiany zdań, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na umożliwieniu użytkownikom wymiany opinii naszym użytkownikom (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zamieszczenia komentarza. Dalsze informacje nt. przetwarzania danych oraz przysługujących Ci praw znajdziesz w Polityce Prywatności.
olek 3 paź 2016 (15:37)

też zapuściłem brodę żeby rzadziej się golić :) a kobiety myślą że dlatego żeby ładnie wyglądać