Wybrano najlepsze pomysłu w ramach konkursu Innovation AD #Award
GAME CHANGER, przyznawana w ramach konkursu Innovation AD #Award, to nagroda specjalna za najbardziej innowacyjne i przełomowe działania/ idee w branży komunikacji marketingowej, marketingu, mediach i biznesie, które miały wpływ nie tylko na obraz naszej rzeczywistości dzisiaj, ale również na jej kształt w przyszłości.
W tym roku jurorzy konkursu pod przewodnictwem Piotra Voelkela, założyciela Grupy Kapitałowej VOX, Rafała Ciszewskiego, Wiceprezesa Zarządu K2 Internet oraz CEO K2 Media i Piotra Jasia, General Manager CEE, BlaBlaCar zdecydowali o przyznaniu nagrody specjalnej GAME CHNAGER w kategorii Człowiek Roku/ Ludzie Roku założycielom Grupy Wirtualna Polska, Jackowi Świderskiemu, Krzysztofowi Sierocie i Michałowi Brańskiemu. Tytułem CZŁOWIEKA ROKU, a właściwie LUDZI ROKU jury uhonorowało wybitnych i odważnych managerów.
To ludzie z ogromną energią, którzy stale uzupełniają kompetencje swojej firmy i zwiększają skalę jej działania. Dzięki ich ruchom biznesowym, zmieniony został znacząco układ sił w mediach. Udowodnili, że w dobie internetu najważniejsze są: przemyślana strategia, pomysł i konsekwencja. W ostatnim czasie ich firma wyszła poza swoje dotychczasowe ramy i wzbogaciła m.in. o content wideo offline. czytamy w uza sadnieniu. Kandydatury do nagród typowały osoby i firmy, które w poprzednich edycjach konkursu pełniły funkcje Przewodniczących konkursu oraz laureaci nagród specjalnych. Ostateczną decyzję podjęli tegoroczni jurorzy konkursu.
W ramach konkursu Innovation AD #Award nagrodzono też nowoczesny produkt dla Millenialsów, o2 łączący aplikacji mobilnej, serwisu internetowego i elementy charakterystyczne dla social mediów [kategoria Produkt/ komercyjne projekty, zwycięzcy: Grupa Wirtualna Polska (firma zgłaszająca) i Grandes Kochonos, BNA (firmy współzgłaszające)/ o2 Serce Internetu (tytuł)/ Grupa Wirtualna Polska (klient)/ o2 (produkt)]. Wprowadzeniu nowego O2 towarzyszyły śmiały rebranding i kampania wizerunkowa pod hasłem O2. Serce internetu. Logo i nowy system identyfikacji wizualnej o2 opracowała Agencja BNA.
Autorem kreacji i koncepcji kreatywnej kampanii jest Grandes Kochonos. Nagrodę za stworzenie innowacyjnego produkt skierowanego do rozproszonej grupy Millenialsów nowe podejście do projektowania produktu mediowego, tworzenia i wydawania treści oraz komunik acji marketingowej w imieniu Grupy WP odebrała Edyta Sidwa, Dyrektor Produktu Rozrywka i Serwisów Gwiazdorskich. To kolejna nagroda dla o2; marka o2 została uznana za najmocniejszą markę w segmencie usługi i działalność deweloperska w rankingu Rzeczpospolitej.
Innovation AD #Award nagradza działania wykraczające poza standard, promując i definiując innowację jako zmianę w zakresie idei produktu lub usługi, ich modelu biznesowego, dystrybucj, komunikacji, generowania sprzedaży. W konkursie biorą udział nowe produkty i modele biznesowe, projekty z dziedziny marketingu oraz komunikacji marketingowej. Niezależnie od kanału, narzędzia, zasięgu i niezależnie od tego, czy powstały w agencji mediowej, kreatywnej, u klienta, czy w medium. Organizatorem Innovation AD #Award jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Źródło: inf. pras.
MamBiznes.pl
35 500 obserwujących
+ Zaobserwuj nas-
Od YouTuberów do biznesu. Kanał Dude Perfect planuje dużą inwestycję
-
„Przygotowanie do debiutu giełdowego jest obecnie naszym największym wyzwaniem” – mówi Sławomir Mentzen
-
Z gier do grywalizacji. Platforma Tribeware od spółki One2Tribe zwiększa zaangażowanie pracowników
-
Znane-nieznane nazwiska kobiet biznesu. Historie przedsiębiorczych kobiet, których być może nie znajdziesz na pierwszych stronach gazet
nowe o2 to tragedia nie tylko moim zdaniem. Kto te nagrody rozdaje? Pewnie jakieś stare dziatki.